Det är dags för onsdagsmys....

Matte och husse äter lite choklad och det får ju inte jag äta så jag fick en tuggsko istället. Men det tycker jag är gott så jag klagar inte, och tur det för jag vill inte behöva åka till veterinären och gör så matte får dyra veterinärräkningar eller offra mitt liv för lite choklad. Dem pengarna tycker jag hon kan lägga på mina julklappar istället.










Lämna gärna ett tassavtryck
Postat av: Becca & olga

Bytt adress utan att säga till :S Är det inte "life of lotus" eller vad bloggen hette innan :D Vad stor han har blivit, senast jag så bilder på han var han ju som en liten bomullstuss :D

2010-11-08 @ 23:26:09
URL: http://sweetolga.blogg.se/

Lämna ditt tassavtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0